Zasady korzystania z GS

Do guild stashu (GS) wgląd będzie miał każdy członek gildii, ale korzystać mogą tylko osoby które rozumieją i respektują zasady korzystania wspólnotowego.

Przede wszystkim rolą GS jest rozładowanie stashów prywatnych członków gildii oraz ułatwienie dążenia do celów długodystansowych. Na przykład:

Dlaczego każda z 5 osób miałaby odkładać 20 splinterów breachowych prywatnie u siebie? Składując je w GS widzą jaki jest postęp i razem uzbierają 100szt. aby RAZEM udać się na bossa.

To jest taka jakby transkrypcja keyshare’u czy rota z innych gier. Jest to wspólne dążenie do celu – kilka osób zbiera zasób na klucz, później wszystkie te osoby z owego klucza korzystają! 😀

Używanie w ten sposób z GS nie jest 100% komfortowe, bo wymaga wkładu od jednostki zanim coś się zwróci, ale gwarantuje zalety takie jak wolną przestrzeń w prywatnym stashu, czy łatwą wymianę lootu z innymi członkami gildii bez konieczności ładowania się do ich kryjówek.

Udział w tej zabawie jest dobrowolny i stash zostanie otwarty tylko dla tych, którzy wyrażą zgodę na szanowanie wszystkich poniższych zasad.

Zaznaczam jeszcze tylko, że każda karta GS kosztuje prawdziwe $, zatem robienie bałaganu we wspólnej przestrzeni udostępnianej hojnie przez gildię jest aktem niewdzięczności >:C


Każda karta GS kieruje się swoimi zasadami i porządkiem, co opiszę poniżej:

1. Strona „pierwsza”

Ważna, bo to ta, którą widzimy od razu po otwarciu GS. Wrzucamy tutaj:
• to, co kierowane jest do gracza, który wie że ma to zabrać
• materiały na challenge dla innych w ramach share’u
• zbędne unique do kolekcji Rania
• zbędne esencje, fragmenty, orby do craftowania
• blueprinty Heistowe, zaproszenia Maven
• inkubatory legionowe jeśli nie możemy założyć
• niesprawdzone influenced rare dla Rania do kolekcji
• niezbierane przez nas karty, które wyleciały ze Stacked Decków, The Gamblera lub The Voidu

Nadmierne esencje, fragmenty i orby, które wrzucamy na pierwszą, są kumulowane w stackujących się do 5000szt. prywatnych stashach i są zwracane ASAP w razie zapotrzebowania!


2. Bank

Również ważna, bo to nasz skarbiec. Wrzucamy tutaj:
• silver coiny, perandus coiny, Rogue Markers
• chaosy, vaale, regale, divine’y, exalty
• gcp, buble, engineersy, katalizatory
• regrety, scouringi, orb of unmaking
• orby, shardy i fragmenty harbingerowe
• sekstanty, unikalne kontrakty na Heist


3. Splintery i oleje

Jak nazwa i niniejszy screen wskazują:

4. Karty Divination – ogólne

Wszystkie karty Divination na przedmioty nieunikalne (oprócz map), które widoczne są po wyfiltrowaniu.

Następujące zestawy kart każdy zbiera sam (lub wrzuca na pierwszą):
Her Mask, The Scholar, Lantador’s Lost Love, The Lover, The Flora’s Gift.

Karty nie mogą leżeć na stronie porozłączane, koniecznie proszę stackować.

Różne nagrody z kart mają swoje miejsce i kierują się zasadami zgodnymi z poniższą wizualizacją:

Zasady odnośnie linijek mogą się zmieniać. Karty w kolumnie po prawej mają swoje stałe miejsca i zawsze je tam właśnie odkładamy.


5. Karty Divination – unikalne

Wszystkie karty na przedmioty unikalne (oprócz map), które widoczne są po wyfiltrowaniu.

Karty nie mogą leżeć na stronie porozłączane, koniecznie proszę stackować.

Różne nagrody z kart mają swoje miejsce i kierują się zasadami zgodnymi z poniższą wizualizacją:

Zasady odnośnie linijek mogą się zmieniać. Humility i Vanity mają swoje stałe miejsca i zawsze je tam właśnie odkładamy.

Rozpiska kart, których nie wrzucamy do GS:
http://wraeclast.pl/wp-content/uploads/2021/03/image-2.png


6. Mapy białe, żółte, czerwone

Mapy z sortowaniem wg tierów, na stronie białej lądują T1-T5, na żółtej T6-T10, na czerwonej T11-T16 (oprócz map guardianowych i Vaal Temple Map). Wyklucza się wrzucanie tu map unikalnych i blighted. Mapy z enchantami również zbieramy gdzie indziej – na ostatniej karcie Guild Stashu.

Jeśli zabierasz i dodajesz mapy, to pozwól sobie czasem poulepszać tiery – 3 takie samy mapy tego samego tieru (do T13 włącznie) vendorujemy za jedną o tierze wyższym.


7. Mapy specjalne i fragmenty kluczy

Wrzucamy tutaj:
– sety Sacrifice (max 3)
– sety Mortal (max 3)
– sety Pale Council (z Prophecy)
– sety Shaperowe, Elderowe, Uber Elderowe
– mapy unikalne (max 3szt. jednej unique)
– mapy blightowe, harbingerowe Beachheady, Vaal Temple Map
– mapy guardianowe Shapera i Eldera
– mapy syntezowe

Nadmiary fragmentów Sacrifice/Mortal lub duplikatów map unikalnych wrzucamy na pierwszą, by zostały skumulowane w stackujących się prywatnych stashach – w razie potrzeby zostaną zwrócone.


8. Skarabeusze

Jak nazwa i niniejszy screen wskazują:


9. Metamorph, Delve

Tutaj wrzucamy narządy metamorphowe oraz fossile i rezonatory:


10. Ostatnia

Tutaj wrzucamy:
– mapy z enchantami i deliriowe
– ofiary dla bogini (klucz do labiryntu)
– divine vessels
– wypełnione ritual vessels


Końcowe notki:

a) nie każda strona będzie dostępna w takiej samej formie na każdej lidze, a porządek dot. każdej strony może się różnić na róznych ligach

b) nie wrzucamy do stasha gemów, chyba że dla kogoś na pierwszej stronie, poza wyjątkami:
• gem level 19+
• gem quality 20%+
• Vaal Breach, Enlighten, Enhance, Empower


c) lądujące na pierwszej stronie esencje, prophecy, fragmenty i pospolite karty są przeze mnie zabierane

d) nie wrzucaj na pierwszą prophecy innych niż:
Twice Enchanted, A Master Seeks Help, Overflowing Riches, Fated Connections, Jeweller’s Touch, Trash to Treasure, Dream Trial, Monstrous Treasure

e) rozpiska kart, których nie wrzucamy do GS:
http://wraeclast.pl/wp-content/uploads/2021/03/image-2.png

f) cluster jewele, u których po naszym filtrowaniu znika słupek, nie są przeznaczone do GS

g) jeśli masz jakieś wątpliwości/pytania/propozycje to zapraszam na #gs-czat na gildiowym discordzie

h) do GS dostaną dostęp członkowie, którzy ukończyli 10 aktów