FILTR LOOTU

Zgodne z 3.21 CRUCIBLE
Filtry są obecnie trzy.

SOFT przeznaczony jest na akty i casualowe mapowanie.
SEMI-STRICT działa jak SOFT, ale ukrywa wszystkie rare dropy i bezwartościowe karty.
VERY-STRICT przeznaczony jest dla graczy o opanowanej sytuacji ekonomicznej na lidze lub na hojnie nagradzające eskapady (np. mapy delirowe). M.in. ukrywa pospolite currency i rygorystycznie filtruje karty.

REGULAR-SOFT:
https://www.pathofexile.com/item-filter/klRVDTN

SEMI-STRICT:
https://www.pathofexile.com/item-filter/Ba9rqux

VERY-STRICT:
https://www.pathofexile.com/item-filter/LykQ6IB

Należy być zalogowanym na oficjalnej stronie PoE, a następnie wybrać opcję „Follow”:

Wówczas filtry pojawią się do wyboru w opcjach gry:

W razie potrzeby – ścieżka do folderu, do którego wrzucamy filtr offline z pobierki (ostatnia wersja 3.5): %user%\Documents\My Games\Path of Exile

Co nowego w filtrze

Filtr i-40 dla wersji 3.17

Wsparcie dla Siege of the Atlas (nowe orby, kompasy, raporty) oraz wsparcie dla Archnemesis (mody).

Wszystkie regularne rare przedmioty są teraz wyświetlane tak samo.


Historia wszystkich wersji pliku

Filtr i-39 dla wersji 3.16

1. Nowe przedmioty w lidze Scourge


2. Sacred Orb, nowe karty

Filtr wersja 3.8

1. Nowe przedmioty w lidze Expedition

Artefakty:

Logbook, specjalne currency dla handlarzy:


2. Nowe orby do ulepszania flaszek


3. Drobne zmiany – ciut większy Alteration Orb i ciemniejsza ramka Esencji, która wcześniej myliła się z rare itemem

Filtr wersja 3.7

1. Nowe przedmioty w lidze ultimatum


2. Trzy nowe katalizatory


3. Nowe podstawki atlasowe
4. Podświetlanie przedmiotów z enchantem

Filtr wersja 3.6

Od teraz dostępny online i aktualizowany automatycznie – w razie potrzeby wersji offline, pisz do mnie na discordzie.

~ Harvest
– poprawienie efektu Infused Engineer’s Orba, który się nie włączał
– dodanie wyglądu dla Facetor’s Lens
– dodanie wyglądu dla specjalnych Offeringów

+ drastyczne zwiększenie wyraźności dropu Awakened Gemu

Filtr wersja 3.5

RaniowyHighlight.filter (41.51 KB)

+ Echa Atlasu (splintery i klucz na Maven, Maven’s Orb, nowy sekstant)


+ Ritual (splintery i naczynia)


~ Synthesis: dodanie traktowania wizualnego fractured i synthesised przedmiotów. Dotychczas obecność na nich symboli przy nazwie nie była pomocna, bo na Harvest takie przedmioty nie dropiły, a otrzymywało się je z craftingu, a na Heist dropiły jako contraband, zatem kłódka zasłaniała symbol.


~ Delirium: klejnoty klasterowe, które nie mają ani wysokiego poziomu ani minimalnej liczby pasywek, będą mniejsze i ich słupek zniknie po sekundzie.


Inne:

Znów widoczna jest karta The Web, tierowanie otrzymała karta The Long Con, natomiast filtrowaniu podlega karta The Warden.

Armourers Scrap traktowany kolorystycznie jak Blacksmith’s, rare jewele mają ramki, 6-sockety ciut większe.

Przed:

Po:

Filtr wersja 3.4

RaniowyHighlight.filter (36.14 KB)

+ Heist (monety, kontrakty, schematy, ozdóbki, ekwipunek dla członków zespołu, cel heistu, nowe eksperymentalne bazy)

Repliki unikalnych oraz kamienie o alternatywnym quality:

(w przykładzie, jeden unique jest corrupted)

Od teraz wyfiltowane z dropów są następujące karty:

The Scarred Meadow
The Lich
The Coming Storm
The Watcher
The Ruthless Ceinture
The Wolf’s Shadow
The Blazing Fire
Death
Thirst for Knowledge
The Sword’s King Salute
The Deceiver
The Army of Blood
The Demoness
The Dragon
The Visionary

Następujące karty zostały uwzględnione w tierowaniu:

God tier:
Brother’s Stash

Treasure tier:
The Strategist, The Life Thief

Valuable tier:
The Polymath, The Awakened, oraz o tier niżej przesunięty The Mayor

Notable tier:
currency:
The Wrath, The Union, The Inventor, Harmony of Souls, The Innocent, Three Voices

Do powyższego notable currency tieru trafiły też The Valkyrie i Arrogance of the Vaal.

Magiczne jewele nie będą już widoczne. Corrupted bazy atlasowe (np. Two Toned Boots) nie będą wyświetlane, jeśli nie są rzadkie. Wyfiltrowane są też transmutation shardy. Większość flaszek efektowych, w tym wszystkie zwiększające resistance, mają odrobinę większy tekst oraz ramkę, jeśli mają quality, dzięki czemu będą lepiej widoczne w harmidrze dropów:

Filtr wersja 3.3

RaniowyHighlight.filter (31.38 KB)

+ Harvest (nasiona, widoczne na minimapie, kwiaty, Facetor’s Lens)

~ Delirium (Simulacrum)

~ Breach (dodanie kolejnych tierów Breachstone’ów, ramka dla pierścieni)

~ Betrayal (dodanie nowych Winged skarabeuszy)

~ Harbinger (dodanie nowych zwojów Harbingerowych)

+ Zmiany w widoczności niektórych orbów:

Subtelne powiększenie augmenta, subtelne pomniejszenie chance’a, blacksmith jest biały.

Kamienie na poziomie 19 i wyższym są teraz widoczne.
Empower i Enlighten większe, w ramce i widoczne na minimapie.
Kamienie na poziomie 21 oraz kamienie o quality >20% mają nowe traktowanie:

Nowość!
Tierowanie kart divination:

God tier:
House of Mirrors, The Doctor, The Fiend, The Demon, Mawr Blaidd, The Cheater

Treasure tier:
The Mayor, Abandoned Wealth, The Immortal, Beauty Through Death, Alluring Bounty

Valuable tier:
The Hoarder, The Saint’s Treasure, The Sephirot, Seven Years Bad Luck, The Iron Bard, The Awakened, The Nurse, The World Eater, Succor of the Sinless, The Damned, Hunter’s Reward

Notable tier:
currency:
The Wrath, The Union, The Inventor, Harmony of Souls, The Innocent
6-link:
The Celestial Justicar, The Warlord, The Porcupine, Emperor of Purity, Imperial Legacy, The Chains that Bind, The Ethereal, The Dark Mage, The Dapper Prodigy, The Sacrifice

Inne:
Dodanie fragmentów Uber Eldera.
Rebalans wielkości ekwipunku rare.
Dodanie oleju Indigo.
Powiększenie rare przedmiotów Atlasowych.
Czerwona ramka dla corrupted akcesoriów.

Uwaga, filtr nie jest gotowy finalnie. Brakuje zmian dla nowych ofiar dla Bogini, infused engineer’s orba, natomiast kolory fragmentów Uber mogą podlec zmianie.

Filtr wersja 3.2

RaniowyHighlight.filter (22.46 KB)

+ Delirium (Splintery, Orby, Cluster jewele)

notka: dropy widać na mapie, by było można dynamicznie zauważyć je we mgle

+ Zmiany w widoczności niektórych przedmiotów:

Orb of chance dostał ramkę i delikatne powiększenie, na rzecz wyzwań ligi Delirium.
Monety Perandusowe są odróżnialne wśród rzadkich przedmiotów.
Subtelnie powiększyłem Orb of Augmentation i niebieskie shardy.

Filtr wersja 3.1

RaniowyHighlight.filter (21.59 KB)

+ Metamorph (Catalysty, Sample)

+ Conquerors of the Atlas (Watchstone’y, loot z influencem, exalty, sekstanty)

Tierowanie lootu:

Akcesoria są większe i z ramką, przedmioty gabarytowe są mniejsze.

~ Breach (kolejne powiększenie wielkości splinterów oraz dodanie ramki)

~Essence (dodane esencje najwyższego tieru)

Inne:
Pomniejszenie shardów harbingerowych orbów.
Pomniejszenie Orb of Augmentation i trans shardów.
Pomniejszenie zwykłych flaszek i magicznego lootu.
Dodanie nowych sekstantów.
Czerwona ramka wokół vaal gems.
Filtr pomijać będzie następujące karty:

The Mountain, The Endurance, Shard of Fate, Struck by Lightning, Blessing of God, The Sigil, Merciless Armament, The Jester, The Rabid Rhoa, The Twins, The King’s Blade, The Web, The Inoculated, The Carrion Crow, The Archmage’s Right Hand, The Surgeon, The Lord of Celebration, Prosperity, The Realm, Cartographer’s Delight, Boon of Justice, The Metalsmith’s Gift, Dark Temptation, A Mother’s Parting Gift, Thunderous Skies, The Incantation, The Lunaris Priestess, Turn the Other Cheek

Filtr wersja 3.0

RaniowyHighlight.filter (15.98 KB)

+ Blight (blighted map, oleje)

Rzadkie oleje będą wyglądały następująco (PH Prism to opalescent oil, Exalt to golden oil)

Tierowanie map:
Kolor tekstu przedstawia tier, ramka przedstawia rarity.

+ Delve (Rezonatory i fossile)

~ Legion (poprawiony kolor splinterów i emblematu Maraketh)

~ Breach (powiększenie wielkości splinterów, żeby ułatwić podnoszenie)

Inne:
Dodanie do widocznych Vermillion Ring, Cerulean Ring, Convoking Wand.
Pomniejszenie wielkości jeweli innych niż rare.
Poprawka wyświetlania 6L – kod był zlokalizowany poniżej 6S, więc nie grał się dźwięk i tekst był mniejszy niż zamierzałem.

Filtr wersja 2.9

RaniowyHighlight.filter (10.12 KB)

+ Betrayal (Skarabeusze)

~ Essence (dodane kolory dla esencji Envy i Dread)

~ SotV (dodanie widoczności Sacrificial Garb)

Inne:
Dodanie efektów słupków przy niektórych dropach – rzadkie orby, silver coiny, talizmany. Dodatkowo, rzadkie orby i Stone of Passage widoczne będą na mapie, jak na poniższym podglądzie:

Podgląd efektów słupków:

Filtr wersja 2.8

RaniowyHighlight.filter (9.15 KB)

+ Incursion (Stone of Passage, Flashpowder Keg)

Filtr wersja 2.7

RaniowyHighlight.filter (8.99 KB)

+ Bestiary (Bestiary Orb, sieci)

~ Abyss:

Wstępnym założeniem będzie, że jewele Abyssowe będą miały zieloną ramkę (Stygian Vise’y też). Niestety z powodu drobnego błędu, ta ramka wpływała na wszystkie jewele i wyglądało to trochę dziwacznie, bo jewele dropią stosunkowo często. Teraz zielona ramka wokół przedmiotów spotykana będzie tylko przy abyssach.

Stary filter: Nowy filter:

Filtr wersja 2.6

RaniowyHighlight.filter (8.52 KB)

+ WftA (Shaper itemy, Elder itemy)

+ Abyss (Stygian Vise, abyss jewele)

Filtr wersja 2.5

RaniowyHighlight.filter (8.25 KB)

+ Harbinger (nowe orby i ich shardy: Binding, Engineer’s, Harbinger’s, Horizon, Ancient, Annulment; Divine Vessel, shardy starych orbów)

Filtr wersja 2.4

RaniowyHighlight.filter (7.18 KB)

+ Legacy (leaguestone’y, klucze do relikwiarzy)

+ Breach (kolory Blessingów)

+ Perandus (kolor monet)

Filtr wersja 2.3

RaniowyHighlight.filter (5.77 KB)

+ AoW (bazowe przedmioty: Crystal Belt, Vanguard Belt, Opal Ring, Steel Ring, Blue Pearl Amulet, Marble Amulet, Bone Helmet, Fingerless gloves, Gripped Gloves, Spiked Gloves, Two-toned Boots)

~ AoW (kolory sekstantów, map Guardianów, fragmentów Shapera)

~ Breach (kolory breachstone’ów)

~ Prophecy (kolor fragmentów Pale Council)

~ SotV (kolor fragmentów Mortal)

Filtr wersja 2.2

RaniowyHighlight.filter (4.28 KB)

+ Breach (splintery)

~ Essence (kolory esencji, remnanta)

~ AoW (kolor Shaper’s Orba)

~ Prophecy (kolor silver coinów)