Path of Exile Polska

Path of Exile 2: drugi trailer

Przedstawiony na livestreamie dnia 08.04 trailer Path of Exile 2 ukazuje nam scenerie aktu II, nowe bronie (włócznię oraz kuszę) i bossy, z jakimi przyjdzie nam się zmierzyć.


W drugim akcie Path of Exile 2 dołączymy do karawanu Maraketh plemienia Ardura, które żyje na Pustyni Vastiri. Przez cały akt będziemy ścigać karawan przeciwnego plemienia, Faridun. Gracz napotka starożytne bramy, bez których otwarcia karawan nie będzie mógł robić postępu.

Lokacji do zwiedzenia jest wiele i to od gracza zależy w którym kierunku karawan ruszy najpierw:


Path of Exile 2 wprowadza nie tylko zestaw aktów, ale również udoskonalenia dla całej gry. W oczy rzucają się nie tylko dużo atrakcyjniejsze nowe animacje – np. po użyciu Quicksilver Flask postać zmienia animację z regularnego biegu na sprint – ale też interaktywne tło, np. karawan przejeżdżający pod mostem, na którym walczymy.

GGG zależy na tym, by każdym rodzajem broni grało się zauważalnie różnie, dlatego nowe bronie, jakie wprowadzą, będą polegały na własnych specjalnych mechanikach.

1. Włócznie

Włócznie oferują szeroki repertuar opcji zasięgowych jak i wręcz. Chociaż większość umiejętności działa na bardzo dobry dystans, to wiele innych polega na mobilności. Jednym z pokazanych skilli był dash, który mimo, że zbliża postać do przeciwników, to daje ofensywny bonus. Innym był wir, którego rozmiar rośnie z każdym kolejnym użyciem zdolności.

Pokazano też Storm Spear:

Oraz Blazing Lance:




2. Kusze

Każda kusza w modzie implicit daje aktywną zdolność. Używanie zdolności kuszy łączy się ze zmianą bełtów. Używa się różnych rodzajów amunicji stosownie do różnych sytuacji.

Na streamie pokazano zadające wysokie obrażenia bełty przebijające pancerz:


Bełty permafrost powstrzymują grupy przeciwników przed zbliżeniem się do postaci gracza:

Pokazano też bełty zapalające.

Minibossy mają pojawić się w każdej lokacji każdego nowego aktu w PoE2. Będą to ciekawe walki, w których często będzie brało udział otoczenie. Przykładem jest Rattlecage, który w trakcie starcia niszczy sufit i zrzuca skały na gracza.

W miarę, jak sufitu ubywa, w jaskini ląduje coraz więcej światła. Jeśli stanie się w świetle, to można się spodziewać, że więcej kamieni na postać już nie spadnie 🙂

Coming 2022.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *